Sunday 6 July 2014

Sabon Body Scrub- Green Valley


Hejka ! :*

Dzisiejszy post będzie o naturalnym peelingu do ciała z firmy Sabon o zapachu Green Valley. Peeling nie zawiera SLS I parabenów.


Co zawiera?

·      Olejek Jojoba
·      Olejek Migdałowy
·      Olejek z lasu deszczowego w Brazylii
·      Sól Morska
·      Omege3,6,9
·      Witaminę E



Do jakiego typu skory peeling jest przeznaczony?

Producent napisał ze peeling jest przeznaczony do skóry suchej i normalnej aczkolwiek myślę ze powinien się nadawać do każdego typu cery ponieważ po użyciu tego produkty skora jest nawilżona a nie tłusta.

Gdzie można go dostać?

Kosmetyki z firmy Sabon są o wiele łatwiej dostępne w Polsce niż w Anglii. Niestety w Anglii można tylko zakupić je na stronce Amazon. W Polsce są sklepy stacjonarne w:

·      Lodzi
·      Warszawie
·      Poznaniu
·      Wrocławiu
·      Białymstoku

Mój peeling został zakupiony w Amsterdamie gdzie jest pełno tych sklepów. Myślę ze peeling firmy Sabon są ich głównym produktem ponieważ do którego klepu nie weszłam pierwszym produktem jaki ekspedientka dawała nam przetestować był właśnie ten peeling. Maja tam cudowna obsługę ponieważ nie są nachalni i rozumieją słowo nie.

Cena:
             250ml
·      £ 20
·      99zł
             500ml
·      £ 25
·      138zł

Wiem ze cena jest dość wysoka ale uważam ze się opłaca ponieważ peeling jest bardzo wydajny. Jedna duża szpatułka wystarcza nam na cale ciało.

Możliwości Użycia:

1. Wmasuj peeling w nawilżone ciało. Dodawaj krople wody - oliwa wsiąknie w skórę, a ziarna soli rozpuszczą się stopniowo. każdego rodzaju skóry. Stosuj dwa-trzy razy w tygodniu.

2. Odrobina peelingu wrzucona do ciepłej kąpieli, zmiękczy i lekko natłuści skórę. Pamiętaj: przed użyciem peelingu dokładnie go wymieszaj.

Moja opinia:

Jest to najlepszy peeling kiedykolwiek używałam dlatego ze:

·      Dobrze ściera
·      Sól nie rozpuszcza się szybko
·      Śliczny zapach który się długo utrzymuje na skórze
·      Długotrwale nawilża skore
·      Jest wydajny



Jedyny minus który ma ten peeling jest opakowanie, ponieważ gdy się przechyli produkt przecieka. Mimo to polecam ten produkt J 



 Do zobaczenia :* 



12 comments:

  1. Opakowanie i lyzeczka sa urocze :)
    + co powiesz na wzajemna obserwacje? :)

    ReplyDelete
  2. chętnie bym taki przygarnęła ... interesujący blog ☺ będę zaglądać :)

    ReplyDelete
  3. ja uwielbiam wszelkiego rodzaju peelingi :)

    ReplyDelete
  4. Fajna szpatułka:) Dla mnie cena jednak jest za wysoka:)

    ReplyDelete
  5. Nie znam tego peelingu. Używam tego typu kosmetyków często więc szybko mi się kończą. Że względu na cenę raczej nie kupię :(.

    ReplyDelete
  6. Nie słyszałam wcześniej o tym peelingu :) Musi pięknie pachnieć.

    http://voanni.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. musi ślicznie pachnać;)
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Fajny peeleng ale troszeczke drogi ;) ja i tak zawsze robie z kawy :):)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Musze w koncu zrobic sobie ten peeling z kawy ale jakos zawsze mi nie podrodze :(

      Delete
  9. Nie lubię peelingów, ale na ten bym się skusiła :)

    ReplyDelete
  10. Czasem jeżdżę do Łodzi, więc jak zarobię trochę przez wakacje, na pewno sobie taki sprawię :)
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Peeling raz w tygodniu to podstawa i sama przyjemność :)
    Ja używam tych z fermony, nawilżają ciało i dobrze złuszczają martwy naskórek ;)
    ps: masz bardzo ładne paznokcie :)


    www.beautyandcare4u.blogspot.com

    ReplyDelete

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.