Sunday 15 June 2014

Przeprosiny ;-(


Witajcie

Chciałabym was serdecznie przeprosić za tak długą moja nieobecność na blogu L . Nie pisałam tak długo ponieważ zepsuł mi się laptop i wszystkie moje zdjęcia się wykasowały, byłam na mini wakacjach i  ma teraz pełno nauki L musze oddać 10 prac w ciągu dwóch tygodni L Wiec mam nadzieje ze wybaczycie tak długą moja nieobecność.  Mam już tak dużo pomysłów na nowe posty i obiecuje ze już od 28 czerwca posty będą dwa razy w tygodniu ! J  Mam tylko nadzieje ze ktoś jeszcze będzie chciał je czytać.

Jeszcze raz chce was bardzo przeprosić i do zobaczenia J
Buziaki :*
 

4 comments:

  1. przyjmuje <3 powodzenia ;)
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Trzymam kciuki,żebyś zdążyła ze wszystkimi pracami:)

    ReplyDelete
  3. Mi kiedyś również zepsuł się laptop,na którym było wiele przydatnych zapisków oraz zdjęć, można się niezle wkurzyć :)

    ps: zamiast dodania mnie do kręgów można już dodać mnie do obserwowanych a więc zapraszam,będzie mi niezmiernie miło:)

    www.beautyandcare4u.blogspot.com

    ReplyDelete

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.